Reklamace
pokud najdete na zboží, které jste si zakoupili v internetovém obchodě www.mikroskopy-arsenal.cz, závady a potřebujete jej reklamovat v záruční době, všechny potřebné informace najdete níže.
I. Předání reklamovaného zboží prodávajícímuReklamované zboží je nejdříve třeba doručit prodávajícímu, a při tom prosím postupujte následovně:
- zašlete informační e-mail s uvedením názvu výrobku, data zakoupení, čísla faktury, a co nejpřesnějšího popisu závady na servis@arsenal.cz,
- vyčkejte na potvrzovací e-mail ze servisního střediska, kde najdete veškeré potřebné údaje, včetně adresy pro zaslání reklamovaného zboží,
- do balíku vložte reklamované zboží a tyto dokumenty: 1. kopii faktury, 2. kopii záručního listu nebo záruční knížky a 3. průvodní dopis s co nejpřesnějším popisem závady (případně kopii zaslaného e-mailu dle bodu 1.),
- zásilku pečlivě zabalte tak, aby zboží bylo dostatečně chráněno při dopravě,
- zásilku zašlete doporučeně na vlastní náklady výhradně na adresu uvedenou v potvrzovacím mailu. Pokud si přejete předat reklamované zboží osobně, dohodněte si termín na e-mailu servis@arsenal.cz nebo využijte formuláře pro uplatěnní relamace níže.
II. Posouzení reklamace prodávajícím
Po převzetí vámi reklamovaného zboží naše servisní středisko závadu posoudí. Výsledek posouzení může být následující:
- reklamace je uznána a závada bude opravena nebo odstraněna,
- reklamace je uznána a díl nebo výrobek bude vyměněn za bezvadný,
- reklamace je zamítnuta jako bezdůvodná.
V případě, že je reklamace zamítnuta jako bezdůvodná, budeme vás informovat o důvodech jejího zamítnutí a dohodneme s Vámi způsob předání reklamovaného zboží. To se může uskutečnit buď zasláním zpět na Vaši adresu, nebo osobním předáním.
III. Vrácení reklamovaného zboží zákazníkoviV případě, že si vyberete zaslání zpět na Vaši adresu, bude zásilka odeslána na Vaši adresu na dobírku s vyúčtováním poštovného a balného (180,- Kč).
V případě, že si vyberete osobní předání, dohodneme s Vámi místo a termín předání. Osobní předání reklamovaného zboží zpět je ZDARMA.IV. Lhůta pro vyřízení reklamace
Lhůta pro vyřízení reklamace je ze zákona 30 dnů. Budeme se ale snažit vyřídit Vaši reklamaci nejen k Vaší spokojenosti, ale i v co nejkratší možné době.
Může se ale stát, že některé náhradní díly bude třeba objednat, a reklamace tak může trvat i déle. V takovém případě Vás budeme neprodleně informovat.
Věříme, že informace o reklamacích budete potřebovat co nejméně!